יום רביעי, 31 באוגוסט 2011

פגישת ועדת ההיגוי של קדימה בראשות צחי הנגבי באופקים

היום בערב (31.8) התקיימה פגישה של ועדת ההיגוי של קדימה בביתו של ראש סניף קדימה באופקים, מר רוני בן חמו.
בפגישה השתתפו 40 אנשים - ראשי הסניפים של קדימה באשקלון, באר שבע, ומועצות אזוריות בדרום. לח"כים מקדימה הייתה נציגות מרשימה, כאשר נכחו בפגישה 8 ח"כים: אנוכי, נינו אביסדזה, רחל אדטו, רונית תירוש, אורית זוארץ, רוברט טיבייב, יואל חסון וגדעון עזרא.
המתכונת בה נערכה הפגישה היא שקודם כל מדברים הפעילים ולאחר מכן עולים לדבר חברי הכנסת.
המפגש היה ללא ספק רציני וטעון. הנושא העיקרי שהועלה במפגש היה אי השתתפותה של מפלגת קדימה הרשמית במחאה החברתית, בעוד שבשטח קדימה לא רק נכחה אלא גם אירגנה את המחאה בכמה מוקדים חשובים. כמה פעילים מרכזיים הגדירו את אי ההשתתפות הרשמית כהחלטה שגויה וגם הדגישו שהם חשים שהעובדה שקולה של האופוזיציה הרשמית לא נשמע הינה הפסד עבור מפלגה שמהווה אלטרנטיבה לשלטון הנוכחי. פעיל מרכזי אחד אף הדגיש כי אלה שלא נקטו עמדה ברורה וחד משמעית חייבים לפנות את מקומם לאנשים שיש להם עמדה ברורה וחד משמעית בנושאים החברתיים.
הקרטלים והמונופולים שמתקיימים בישראל הועלו כגורם משמעותי ליוקר המחייה בארץ, וכדוגמה הוצג המונופול של נשר בתחום המלט.
כמו כן דובר לא מעט על הועדה הקרואה שמינו לעיריית אופקים. הפעילים ביקשו לראות יותר מעורבות של קדימה במתן פתרונות לבעיות של העיר אופקים.
המסקנה הרווחת הייתה שקדימה חייבת לנצל את המומנטום שנוצר לאחר המחאה החברתית, כולל שביתת הרופאים והמחאות של הגופים השונים. מה שהפעילים דרשו, ובצדק רב, הוא שתהיה והתקדמות בקו ברור מצד המפלגה במציאות המשתנה של מדינת ישראל - הן במצב המדיני, כשספטמבר כבר כאן, והן בנושאים החברתיים והכלכליים.

תמונות נבחרות מהפגישה (לאלבום המלא לחצו כאן):





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה