יום שבת, 21 בינואר 2012

עצה ידידותית לטירון פוליטי - מכתב פתוח ליאיר לפיד

יאיר, נשמתי היום לרווחה כשקראתי שאין שום סיכוי שתצטרף לקדימה, משום שאנו חבורה מקרית של פוליטיקאים ציניים חסרי אג'נדה. ובכן, הרשה לי להשיב ולייעץ לך כדברי הפתגם הערבי "מי שביתו מזכוכית - עדיף שלא יזרוק אבנים על ביתם של אחרים" (גם ברוסית אגב יש פתגם דומה).
ראשית, איננו חבורה מקרית - קדימה הוקמה על ידי חברי כנסת מהימין והשמאל השפוי שהחליטו ללכת אחרי המנהיג הלאומי אריאל שרון לאחר ההתנתקות - חברי כנסת שמאסו בסיסמאות ריקות מתוכן כמו "ארץ ישראל השלמה" מצד אחד, ו"שטחים תמורת שלום" מצד שני. קדימה הוקמה על ידי חברי כנסת שמאמינים בפרגמטיות ומייצגת את הערכים של מעמד הביניים שעשרות שנים אינו מקבל את הייצוג ההולם בכנסת. אם תואיל גם לקרוא ולא רק לכתוב ולבקר, תגלה שעשינו לא מעט עבור מעמד הביניים וציבורים נוספים כדוגמת ניצולי השואה, נשים, עולים מכל המדינות ועוד.
הופתעתי לגלות שאני פוליטיקאית צינית. למעלה מ- 15 שנים (5 קדנציות בסך הכל) אני נלחמת למען ציבור העולים, הנשים, השכבות החלשות ובעצם למען כל אחד שפונה אליי. לשמוע שאני צינית מבן אדם שמעבר להגשת חדשות וכתיבת טורים (מעניינים ככל שיהיו) לא צבר טיפה של ניסיון פוליטי או ציבורי, זוהי ציניות וצביעות במיטבה. בגלל זה גם לא הופתעתי שביקשת עצות פוליטיות ממר אהוד אולמרט. כנראה שיש לכם בסיס ערכי משותף...
הרשה לי לחלוק עמך מעט מניסיוני הפוליטי: ראיתי את מפלגת שינוי בשתי הקדנציות שלה בכנסת. הם התחילו בתור "התקווה הלבנה" שתגאל את מדינת ישראל מכל החוליים שלה. לכן הופתעתי מאוד כאשר הצעד הראשון שעשתה שינוי במשרד הפנים היה לפגוע בעולים קשישים באמצעות פגיעה בביטוח הבריאות שלהם. וזו רק דוגמה אחת מיני רבות לנזקים שגרמו היהירות וחוסר ההבנה הפוליטי המוחלט של חברי הכנסת הנפלאים שהיו במפלגתו של אביך. לצערי, נדמה לי שאתה צועד באותו הכיוון - עוד לא שבוע בזירה הפוליטית, וכבר "שרפת" שני גשרים חשובים - מפלגת קדימה ומפלגת העבודה. יאיר, אולי תואיל לשתף את בוחריך הפוטנציאליים עם בדיוק אתה מתכוון לשבת בממשלה?
בסוף עוד תמצא את עצמך יושב בקואליציה עם ביבי והשותפים הטבעיים שלו שבדיוק כמוך נוהגים לשאות ולדרוש "איפה הכסף?"
אחתום את דבריי בשאלה משלי - איפה הצניעות?

שבת שלום,
ח"כ מרינה סולודקין - קדימה.

תגובה 1:

  1. שמי איזבלה אית'ן, טופס, תל אביב יפו לאחר 12 שנות נישואים, בעלי ואני הסתכסכנו בצורה כזו או אחרת עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שחיי נגמרו וילדי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם. ניסיתי להיות חזק רק לילדים אבל לא הצלחתי לשלוט בכאבים שמייסרים את ליבי, לבי התמלא צער וכאבים כי הייתי ממש מאוהב בבעלי. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל תמיד שהוא יחזור אליי, הייתי ממש נסער ונזקקתי לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע לד"ר אלאבה לעזור לאקס שלי לחזור במהירות . אז הרגשתי שאני צריך לנסות אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי באמת התקשר אליי ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו יום, עם המון אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו והכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה מכשף אמיתי ועוצמתי, אני תמיד אתפלל שהוא יחיה הרבה זמן כדי לעזור לילדיו בעת צרה, אם אתה כאן ואתה צריך את זה בחזרה לשעבר או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה יותר, פנה עכשיו לגלגל האיות החזק הזה. הנה דוא"ל יצירת הקשר שלו בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או העבר לו WhatsApp דרך איש הקשר שלו למטה +2349071995123 תודה לך ד"ר ALABA.

    השבמחק