יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

תשובתי לאיומי הגזבר לשעבר של קדימה בתביעת דיבה נגדי

בימים האחרונים גזבר המפלגה לשעבר, איציק חדד, מאיים לתבוע אותי תביעת דיבה בסכום של 25 מיליון שקל. הסיבה לכך היא שרשמתי את הדברים הבאים בסיכום השבוע שלי
"השבוע נחתם בישיבה סגורה של סיעת קדימה שעסקה בדוח מבקר המדינה שביקר בחריפות את קדימה על אי-סדרים כספיים והטיל קנס של יותר מ- 500 אלף שקל על המפלגה. החקירה מסועפת ועדיין נמשכת במשטרת ישראל.
לאחר דבריהם של שאול מופז ואבי דיכטר, שתקפו בחריפות את לבני, אני אמרתי שהכשלון הוא של כל חברי הסיעה, שעל פי התקנון של קדימה מהווים הדירקטוריון של המפלגה. מודל הניהול הזה כשל, ולכן הצליחו לגנוב מיליונים מתחת לאף של כל המפלגה. הסיבה הראשית לכך, לעניות דעתי, היא שלצערי אנשים במפלגה לא הפנימו שהמפלגה קיבלה "ירושה" מאוד בעייתית מתקופת אולמרט, אשר כוללת בין היתר את גזבר המפלגה איציק חדד, שנחקר כעת בחשד לגניבת מיליונים, העברת כסף לחברות קש והתארגנות פלילית. הצעתי לשקול מודל בו אחד מחברי הכנסת יהיה מזכ"ל המפלגה, בדומה למפלגת העבודה כאשר איתן כבל היה המזכ"ל, או כמו בישראל ביתנו, בה משמשת פאינה קירשנבאום כמזכ"ל המפלגה. לדעתי, אי אפשר לנהל מפלגה על ידי 28 אנשים, כי כך הנושאים נופלים בין הכסאות. אני מציעה לשקול את הרעיון הזה ברצינות." 

על כך עורך הדין שלי, זאב פרבר, עמו אני עובדת שנים רבות, השיב באופן הבא: 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה